Bangkok has him now - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Luuk Bosch - WaarBenJij.nu Bangkok has him now - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Luuk Bosch - WaarBenJij.nu

Bangkok has him now

Blijf op de hoogte en volg Luuk

20 Augustus 2012 | Thailand, Cha-am

Zo, het is weer eens tijd voor een update.. Er is zoveel gebeurd in een paar weken tijd dat ik sowieso een aantal goede verhalen ga vergeten in dit verhaal of sowieso al helemaal vergeten ben.

Ondertussen zijn de colleges Begonnen. (we zitten nu in de derde week) en na het skippen van de volledige eerste week ben ook ik nu regelmatig op de Uni te vinden. Het niveau is voor mij als Nederlander vrij gemakkelijk, waarbij bij sommige vakken vooral het verstaan van de Aziatische docenten een probleem is. Tijdens mijn eerste college maakte de docent vooral erg veel grappen die in Nederland als ongepast zouden worden aangemerkt, maar die ik vooral erg vermakelijk vond. Zoals alle Thaise mensen simpel noemen, aan een ietwat dik meisje dat te laat is vragen of ze weer eens aan het eten was en vooroordeel grappen over homo's, die in Nederland minstens voldoende zouden zijn voor een paar kamervragen.

De staat van dienst van de docenten is indrukwekkend. Van oprichter tot de central group (onder andere pizza hut), een voormalig vice-president of the bank of America en een hoogleraar aan onder andere Duke. Deze laatste is de grappigste docent die ik ooit ontmoet heeft. Minsten een kwartier van zijn colleges gaan over zijn stapverhalen (hij is 65). Zo vertelde hij dat vorig jaar een aantal nachten in een thaise cel heeft moeten doorbrengen vanwege een drugsprobleempje.
Over 2 weken op zaterdag 1 september is de eerste full moon party. Helaas zou ik op maandag een midterm hebben, dus zou het een lastig verhaal worden om te gaan. Echter na dit gemeld te hebben aan deze kerel gaat hij met ons mee naar de full moon party en wordt de midterm verzet!

Afgelopen weekend heb ik voor het eerst Bangkok verlaten en ben ik naar het strand getrokken. Hier konden wij gratis verblijven in een super mooi appartement direct aan de oceaan, omdat de vader van de de buddy (Thaise student die je begeleid) van een vriendin van mij daar een huisje heeft! Als je deze connecties hebt gelegd weet je dat het leven goed is!
Daarnaast raadde hij ons ook een chauffeur aan voor de dag die ons de hele dag overal naar toebracht waar we dan ook naar toe wilde!
Vanaf hier hebben we een national Park bezocht. Echt een schitterend gezicht (foto's staan allemaal op facebook) Het beklimmen van een berg is echter niet aan te raden als het 35 graden is, maar het uitzicht was het waard.
Vervolgens hebben we een heuvel bezocht waar het krioelde van de apen. Briljant! heb mij zelden zo goed vermaakt! (wederom foto's op facebook)
Aangezien we aan de kust waren heb ik ook verschrikkelijk veel seafood op. verser dan dit kon ook niet, want je kon je visje zelf uitzoeken in de vijver bij het restaurant. Op deze plek heb ik ook een van de leukste feestjes tot zover meegemaakt. Als je in Bangkok gaat stappen is het oude westerse mannen gehalte met jonge aziatische vrouwen in veel kroegen nogal hoog. Echter toen wij over het strand liepen stuiten wij op een strandhutje waar een aantal thaise studenten een briljant feestje houden en bijzonder blij waren met ons als westerse gasten! (Lees: de hele avond op de foto met iedereen en gratis drank en shotjes(of anders wel bijzonder goedkoop))
Na een tijdje liep ik daar zonder mijn shirt rond en waren er paar thaise lui met een stift rond, dus zoals in de amstel reclame beschikte ik over een tattoo in het Thais, waarop stond 1 bier! Super handig natuurlijk. Na een tijdje had ik ook "wil je met mijn dansen" en "ik hou van je" in thais staan op andere plekken op mijn lichaam.
Gelukkig is de stift er nauwelijks af te krijgen dus zat ik vandaag ook op de uni met deze versieringen.

Nu komt het moment waarop ik sommige van jullie ga vragen te stoppen met lezen, omdat ik niet wil dat jullie vannacht slapeloos wakker liggen. Als je bij de eerste zin je gezicht vertrekt. Stop dan met lezen.

Na een paar weken in Bangkok heb ik nu dan ook een Pingpong show gezien (als je bangkok bent moet je er toch eens een keer heen) Hier volgt een opsomming van zaken die ik een vrouw heb zien doen met haar intieme delen.
- Sigaret roken (waarschijnlijk wel beter voor je dan over je longen)
- Een bierfles openen
- Dartpijltjes schieten op ballonnen (waarbij er een miste en een vriend van mij in de borst raakte)
- op een fluit blazen
- en natuurlijk pingpong balletjes weg schieten. Waarmee ze kunnen mikken en aangezien wij de enige daar binnen waren mikte ze op ons. Niemand van ons wilde natuurlijk geraakt worden dus na een tijdje was het een soort trefbal zonder afweers, waarbij er 10 westerse lui door die tent heenrennen.

Omdat ik die avond toch al mijn grenzen aan het verleggen was heb ik ook maar gelijk wat gefrituurde insecten gegeten. Wat eerlijk gezegd minder weerzinwekkend was dan de pingpong show.

Natuurlijk zijn er ook weer veel feestjes geweest, maar daar zal ik jullie verder niet mee lastig vallen!

  • 20 Augustus 2012 - 13:43

    Dennie Hoed :

    Haha briljant! Mooie fotos ook

  • 20 Augustus 2012 - 14:27

    Lucas:

    "Echter na dit gemeld te hebben aan deze kerel gaat hij met ons mee naar de full moon party en wordt de midterm verzet!" For real?

    P.s. Bij dit trefbal zeker geen onsportieve meiden die in een hoekje stonden te mokken?

  • 20 Augustus 2012 - 17:04

    Clazien Bosch:

    Luuk Luuk toch, je ging daar toch serieus studeren???
    ja, ik snap het al, dat doe je gewoon tussen het feesten door, nou gelijk heb je
    in iedergeval ik heb het verslag heeeeeeeeelemaal gelezen en vind het laatste deel een beetje.......ranzig,
    maar goed het zal er allemaal wel bijhoren
    groetjes en tot horens
    Henk en Clazien

  • 20 Augustus 2012 - 17:10

    Luuk Bosch:

    Ik meen het! Hij gaat mee!
    Nope, alleen sportieve meisjes op het podium die juist erg goed kunnen mikken met ballen!

  • 20 Augustus 2012 - 19:00

    Luuk Bosch:

    Er staat niet voor niets een waarschuwing!

  • 20 Augustus 2012 - 20:37

    Maria:

    Lijkt me inderdaad een hele ervaring zo,n ping pong show een hele shock of nie dan voor iemand uit nuland ga daar maar niet met je vader en moeder naar toe
    Ik begrijg dat je het er naar je zin hebt en de leeraren anders zijn dan bij ons
    Zelfs iets verzet word om met jullie mee te gaan weet niet of je daar blij van word als een leeraar mee uit gaat
    We horen wel weer van je en met alles wat je daar doet geniet er van
    En aan het strand een gratis verblijf maak je hier niet gauw mee toppie hou die vrienden maar in ere je weet nooit waar het goed voor is
    Luuk het gaat je goed en de volgende keer kun je beter een bouwhelm opzetten dan hoeven jullie niet als een stel maloten door de zaal te rennen
    Gr en tot hoors ome rien tante maria

  • 20 Augustus 2012 - 22:19

    Pat:

    Nogal een gedetaileerd overzicht van de nachtelijke escapades en avonturen, kan toch niet in een reisverslag gericht aan ontwikkelde mensen??

    whahaha vette shit bostie, dacht dat ze hier in Hongarije loco waren, maar je hebt altijd baas boven baas

  • 26 September 2012 - 14:45

    Antoon En Riky:

    Hoi Luuk.

    Nou ik lees dat je het er goed naar je zin hebt.

    Geniet er van want deze mooie tijd is zo om. En dan gaat het gewone leven weer beginnen.

    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Cha-am

Bangkok!

Mijn exchange periode aan Chulalongkorn University in Bangkok!

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2013

Hong Kong & Macau (deel 2)

15 Januari 2013

Hong Kong & Macao

14 Januari 2013

filipijnen

31 December 2012

Borneo

27 December 2012

indonesië
Luuk

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 27631

Voorgaande reizen:

30 Juli 2012 - 21 December 2012

Bangkok!

Landen bezocht: